A gerhárdisták látogatása a székelyudvarhelyi „Tamási Áron” Gimnáziumban

Csütörtök délután elindultunk a székelyudvarhelyi testvériskolához. Amikor odaértünk Tarzícia nővér és az iskola diákjai vacsorával vártak minket, utána elszállásoltak. Pénteken, reggeli után meglátogattuk a székelyudvarhelyi bőrfeldolgozó gyárat, ahol bemutatták nekünk a bőrtípusokat és az ezekből készülő kabátokat, sportöltözékeket. Ezután a Haáz Rezső Múzeumot tekintettük meg, ahol sok érdekes és nagyon régi tárgyakat csodálhattunk meg, mint pl. a székelyudvarhelyi kódex. A múzeum látogatása után kézműves foglalkozáson vettünk részt, ahol megtanultunk szappant készíteni, golyóstollat díszíteni, a fiúk pedig csoportos játékokban vettek részt. A nap vége felé táncesten vettünk részt, ahol különböző néptáncokat tanultunk, és ezután szabadidős foglalkozásra indultunk az ottani diákokkal. Szombat reggel elindultunk felfedezni a természet szépségeit, meglátogattuk a Lázár kastélyt, egy örmény katolikus templomot, a Békási-szorost és a Gyilkos-tavat, majd visszaindultunk a szálláshelyre.

Vasárnap reggel részt vettünk a szentmisén, utána pedig fájó búcsút vettünk és hazaindultunk. Köszönjük szépen mindazoknak, akiknek a segítségével létrejöhetett ez az élményteli kirándulás!